Osobnosti v Eyrie

Ráma Rajnošek

Proklientská orientace firmy a marketing                   

PROGRAM:

  • proklientský přístup a jeho uplatňování v rámci celé firmy
  • co o sobě chci říci, komu a jak
  • příběh NE produkt
  • praktické a efektivní nástroje marketing a propagace
  • využití moderních nástrojů a přístupů (on-line svět, networking,…)
  • hodnocení investic do marketing

SETKÁNÍM VÁS BUDE PROVÁZET: Ráma Rajnošek

Ráma RajnošekPůsobí jako Executive Director a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital s.r.o.. Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhod propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní.

Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje. Kromě integrace sociálních sítí do komunikační strategie se zabývá také jejich monitoringem.

Ráma Rajnošek se podílel na projektech pro společnosti jako je UniCredit Bank, Telefónica O2, Nadace Vodafone Česká republika, Janssen-Cilag a další.

JIŽ PROBĚHLO.

více informací: lucie.lencova@eyrie.cz