Vidět a být viděn
Motto: Není pravda, že „starý dobrý“ marketing již zastaral a jeho principy neplatí. Dokud jsou lidé lidmi, platí i základy marketingu. Jen nástroje se mění.
Chcete důkaz? Třeba Porsche 911 a Chanel 5. Produkty z historie úspěšné v moderní době. Starý dobrý marketing, který platí i v dnešní postmoderní době.
I v době sociálních sítí, internetu věcí a digitálních domorodců je třeba se zákazníky mluvit, komunikovat s nimi. Znát jejich přání a obavy, chuti a bolesti.
Je třeba dělat analýzu trhu, segmentaci zákazníků -
a samozřejmě i marketingově komunikovat.
Přijměte pozvání na workshop o marketingu v době wikinomie.
- Jaké jsou základní principy marketingu v době wikinomie a referenční ekonomie?
- Jak komunikovat s „prozumenty“, ve které se nám mění zákazníci?
- Jak nedělat ze zákazníků teroristy a vychovávat si apoštoly?
- Jaká je strategické role on-line prostředí pro schopnost firmy inovovat, získávat nové zdroje a zákazníky, nové zaměstnance a talenty, budovat pozitivní image.
- Jaké jsou nové způsoby tvorby a šíření marketingových sdělení společnosti s využitím nových technologií.
Setkáním Vás bude provázet: Jan Novák, marketýr, majitel agentury Marketeers
Od roku 1994 pracuje v oblasti marketingu a médií. Svou marketingovou kariéru zahájil v PR agentuře, poté pracoval jako ředitel marketingu pro rádia Evropa 2 a Frekvence 1. Byl ředitel marketingu nadnárodní telekomunikační společnosti Contactel (ČR) a Golden Telecom (Moskva, Ruská federace). Od roku 2005 byl spolumajitelem reklamní agentury JU-TURN, kde působil jako konzultant a šéf klientského servisu. V roce 2012 založil společnost Marketeers CZ, kterou řídí.
MÍSTO KONÁNÍ: PRAHA
DATUM: 23.4.2015
ČAS: 10:00 - 16:00
Pro více informací kontaktujte: lucie.lencova@eyrie.cz