Umění autentické mezilidské komunikace pro vrcholové manažery
Víte, že manažer stráví komunikací až 80 procent svého času?
Dobrý manažer nesedí někde sám ve své kanceláři nebo věži ze slonoviny, ale často a intenzivně komunikuje. Časové snímky pracovního dne manažera ukazují, že komunikací stráví až 80 procent svého času. Přesto — nebo možná právě proto — se komunikace týká nejvíce nářků. Stěžují si manažeři
i podřízení. Manažeři si stěžují na to, že je nikdo neposlouchá, podřízení, že jim toho vedoucí buď málo sdělují nebo že mluví až příliš.
Náš přístup k výcviku vychází z koncepce transakční analýzy.
Přínos modulu:
- Poznání různých rovin a způsobů komunikace
- Uvědomění si, jak můj vlastní komunikační styl ovlivňuje komunikaci druhé strany
- Jak musím věci sdělovat, aby byly slyšeny
- Jak komunikovat, aby druhá strana udělala co chci já
- Co dělat, abychom odolali manipulaci
Obsah modulu:
- Jaký je můj preferovaný komunikační styl?
- Komunikace jako posloupnost transakcí
- Dorozumívání a naše ego stavy
- Co je a co není asertivita
- Asertivní práva a povinnosti
- Individuální dispozice pro asertivitu, předpoklady o nás samých, předpoklady o druhých
- Jak říci „ne“ a nezničit přitom vztah
- Jak nesklouznout do pasivity a defenzivního chování
SETKÁNÍM VÁS BUDE PROVÁZET: PhDr. Michal Čakrt
Je absolventem New York University, Karlovy univerzity, Harvard Business School, kde získal certifikáty z oblasti managementu a organizačního chování a University of Pittsburgh, kde se věnoval studiu ekonomie a sociologie, dalšího vzdělávání
a managementu.
Manažerskou praxi získal jako manager v Deloitte & Touche a senior consultant
v CAPA, consulting agency. Od roku 1999 pracuje jako samostatný konzultant
a lektor. Přednášel na řadě amerických (University of Calgary, University of Pittsburgh, University of California, University of Texas) i evropských univerzit (Zagreb University).
Vytváří metodiky pro mapování manažerských rozvojových potřeb. Věnuje se oblastem motivace, vedení lidí (leadershipu), týmové spolupráci, skupinovému rozhodování a řešení úloh, organizačních struktur
a výstavby organizace, manažerské komunikace a prezentačních dovedností, zvládání konfliktů, vyjednávání a mediace, organizační změny.
Je autorem knih Typologie osobnosti pro manažery, Konflikty v řízení a řízení konfliktů, Typologie osobnosti: Přátelé, milenci, manželé, dospělé a děti.
MÍSTO KONÁNÍ: PRAHA
DATUM: 27.5.2015
ČAS: 9:00 - 17:00
Pro více informací kontaktujte: lucie.lencova@eyrie.cz