Marketingový specialista - 6 dnů
1. Workshop - 2 dny ( 17.3.2015 a 2. 4. 2015 )
2. Workshop - 2 dny ( 9.4.2015 a 16. 4. 2015 )
3. Workshop - 2 dny ( 21.4.2015 a 28. 4. 2015 )
Videopozvánka na kurz Marketing v průmyslu
1. Workshop - 2 dny
Marketing průmyslového podniku má jistě svá specifika a v mnohém se bude lišit například od marketingu spotřebního zboží nebo služeb. Základní principy marketingu ale platí stejně v průmyslu jako v jiných oborech. V první části programu se proto budeme zabývat aplikací marketingové teorie do průmyslové praxe.
1. den: Úvod, vysvětlení pojmů
- Definice pojmu marketing
- Role, smysl a poslání marketingu v průmyslu
- Specifika marketingu v průmyslu
2. den: Marketingový mix
- Vysvětlení pojmu
- Tvorba produktu – rozdíl mezi technickými parametry a benefity
- Cenotvorba
- Distribuční cesty
- Komunikace, unikátní prodejní argumenty
2. Workshop - 2 dny
Analyzovat a komunikovat musí umět každý pracovník v marketingu. Ve druhé části programu se proto zaměříme na sběr a analýzu informací a plánování komunikace a kampaní na podporu prodeje.
1. den: Marketingový audit a práce s daty
- „Business Inteligence“- proces získávání a vyhodnocování dat v organizaci
- Význam informací a práce s daty
- Externí analýza (makro prostředí, zákazník, konkurence)
- Interní analýza (organizace)
- SWOT analýza, BCG matice
- Segmentace trhu
2. den: Komunikační mix
- Jednotlivé části komunikačního mixu
- Využití nových a on-line médií v komunikaci
- Nové způsoby tvorby a šíření marketingových sdělení s využitím nových technologií a sociálních sítí.
3. Workshop - 2 dny
Strategická role marketingu spočívá ve schopnosti najít a udržet konkurenční výhodu podniku a tvořit unikátní prodejní pozici. Marketingová strategie a plánování jsou klíč.
V neposlední řadě musí marketing pomáhat organizaci reagovat na měnící se prostředí, chování zákazníků, způsob jejich komunikace, nákupní chování, atp. – musí procházet neustálým procesem inovace. Marketing v době wikinomie a generace Z je proto dalším významným tématem.
1. den: Marketingová strategie a plánování
- Marketingová strategie jako součást firemní strategie
- Zdroje konkurenční výhody podniku
- Tvorba unikátní prodejní výhody
- Příprava marketingového plánu
- Implementace plánu, monitorování a kontrola realizace plánu
2. den: Marketing v době Wikinomie a referenční ekonomie
- Oblast sociálních sítí z pohledu byznysu
- Strategická role on-line prostředí pro schopnost firmy inovovat, získávat nové zdroje a zákazníky, nové zaměstnance a talenty, budovat pozitivní image.
- Zákazníci jako prozumenti, apoštolové a teroristi
- Výhody a problémy uvnitř organizací při spolupráci lidí z rozdílných „technologických generací“.
Účastník, který se zúčastní všech 6 ti modulů získá OSVĚDČENÍ o absolvování kurzu.
Cenové podmínky:
K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši.
Celý balíček 6 dnů za zvýhodněnou cenu 6.000,- Kč , nebo jednotlivé dvoudenní kurzy za 3.200,- Kč.
Možno objednat ZDE.