Jak udělat ze zákazníků fanoušky
Jednou z hlavních rolí marketingu ve firmě je hledání cest, jak vytvořit silnější vazbu mezi firmou/značkou a zákazníkem. Ostatně, vztah k zákazníkovi je jedním z pouhých tří způsobů, jak získat konkurenční výhodu. A často je to ten jediný, který máte k dispozici.
Zejména v dnešní době sociálních sítí se „lov na fanoušky“ stal častou kratochvílí marketingových oddělení. Ale pohled na „fejsbůkovské fanoušky“ je velmi zúžený. Budování vztahu mezi značkou a zákazníkem je mnohem složitější a probíhá napříč firmou, nikoli jen v pavučině sociální sítě.
OBSAH:
- Tři zdroje konkurenční výhody firmy.
- Jak fungují „lovebrands“ a může být i ta Vaše mezi nimi?
- Zákazníci mají v hlavách „hitparády“ značek. Pokud nejste v TOP5, máte problém…
- Teorie „štědrých značek“ a strategie „malých neočekávaných radostí“
- Apoštolové, nevyhranění a odmítači – jak s nimi pracovat.
- Co je dřív – zákazník, nebo fanoušek?
SETKÁNÍM VÁS BUDE PROVÁZET: Jan Novák, marketýr, majitel agentury Marketeers, s.r.o.
Od roku 1994 pracuje v oblasti marketingu a médií. Svou marketingovou kariéru zahájil v PR agentuře, poté pracoval jako ředitel marketingu pro rádia Evropa 2 a Frekvence1. Byl ředitel marketingu nadnárodní telekomunikační společnosti Contactel (ČR) a Golden Telecom (Moskva, Ruská federace). Od roku 2005 byl spolumajitelem reklamní agentury JU-TURN, kde působil jako konzultant a šéf klientského servisu. V roce 2012 založil společnost Marketeers CZ, kterou řídí.