Aktuální nabídka

Tři klíče k úspěšnému leadrovi

Program pro začínající nebo méně zkušené manažery je postaven na novém pohledu na práci manažera.

Nezužuje problematiku manažerské praxi pouze na vedení lidí, ale na stejnou úroveň klade i řešení problémů a schopnost rozhodovat. Dalším klíčem je pro autory kurzu role manažera jako zástupce vedení společnosti a jeho práce s předáváním informací, podporováním firemní kultury a budováním loajality lidí a týmů.

Absolventi:

  •         získají sebedůvěru a jistotu, co se od nich očekává
  •         dobře zvládnou situace, které je čekají
  •         budou vědět, jak jednat se zkušenějšími kolegy, jak pracovat s bývalými kamarády
  •         budou pracovat s cíli, termíny
  •         budou i důslední a motivující

Témata:

Červený klíč aneb cesta k lidem

  • Co lidi čekají od manažera a jeho priority
  • Spokojený versus výkonný pracovník a tým
  • Potřeby lidí a jejich naplnění v podmínkách organizace
  • Organizování práce, plánování zadávání cílů SMART, kontrola
  • Poskytování rozvojové zpětné vazby, konstruktivní kritika a skutečná pochvala
  • Komunikační triky pro zvládání konfliktních situací a manipulace

Modrý klíč aneb nebát se problémů

  • Jak chápat problém a jeho podstatu
  • Strategie řešení problémů ve schématu
  • Analýzy využívané při řešení problémů a hledání příčin (SWOT, PEST, Ishikawův diagram příčin, Occamova břitva,…)
  • Zdravý selský rozum je někdy lepší než všechny analýzy
  • Zapojení týmu a týmová práce na řešení problému,techniky generování možností
  • Rozhodovací proces a hledání rizik

Zelený klíč aneb stát za firmou

  • Firemní kultura - jaká naše firma doopravdy je
  • Co to znamená být loajální, psychologický aspekt mezi pracovníkem a zaměstnavatelem
  • Postoj manažera, práce s informacemi, prezentace a reprezentace firmy směrem dolu i ven
  • Sebemotivace manažera v situacích, kdy se neztotožňuje s rozhodnutími vedení.
  • Loajalita není slepá - co podporuje loajalitu zaměstnanců

Lektoři:

Ing. Iva Sehnalová
Ředitelka společnosti Eyrie, členka dozorčí rady Everesta, s. r. o., lektorka, koučka, konzultantka
Od počátku své profesní kariéry se zaměřuje na oblast personálního řízení. Pracovala ve významných českých i zahraničních společnostech zaměřených na vzdělávání dospělých (ÚVPS, Gradua, CEGOS).
Od roku 2005 je spolumajitelkou a manažerkou společnosti Everesta. Několikaletou praxi má jako manažer projektů podpory prodeje pro společnosti ČNTS a BESEDA, dále spolupracovala s významnými výrobními společnostmi v ČR.

 Mgr. Ladislav Buček
Po čtyřech letech ve školství a v neziskových organizacích nastoupil v roce 2006 do společnosti Everesta jako obchodník, vedoucí pobočky a lektor. Posléze se podílel na přípravě akreditovaných programů a komplexních nabídek do výběrových řízení.
Přes pozici vedoucího projektového týmu se pan Ladislav Buček vypracoval na výkonného ředitele a jednatele společnosti. Pan Ladislav Buček vede kurzy komunikačních, obchodních a manažerských dovedností i specializované kurzy z oblasti projektového řízení, dotačního managementu, organizace výběrových řízení, numerické gramotnosti a komunikace s handicapovanými osobami.

Datum:

9. - 10. 6. 2017 v Praze (přihlásit se zde)
22. - 23. 9. 2017 v Brně (přihlásit se zde)

Cenové podmínky:

11 000,-  (K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši)

 Kurz pořádá partnerská společnost Everesta, s.r.o.