Tři klíče k úspěšnému leadrovi
Program pro začínající nebo méně zkušené manažery je postaven na novém pohledu na práci manažera.
Nezužuje problematiku manažerské praxi pouze na vedení lidí, ale na stejnou úroveň klade i řešení problémů a schopnost rozhodovat. Dalším klíčem je pro autory kurzu role manažera jako zástupce vedení společnosti a jeho práce s předáváním informací, podporováním firemní kultury a budováním loajality lidí a týmů.
Absolventi:
- získají sebedůvěru a jistotu, co se od nich očekává
- dobře zvládnou situace, které je čekají
- budou vědět, jak jednat se zkušenějšími kolegy, jak pracovat s bývalými kamarády
- budou pracovat s cíli, termíny
- budou i důslední a motivující
Témata:
Červený klíč aneb cesta k lidem
- Co lidi čekají od manažera a jeho priority
- Spokojený versus výkonný pracovník a tým
- Potřeby lidí a jejich naplnění v podmínkách organizace
- Organizování práce, plánování zadávání cílů SMART, kontrola
- Poskytování rozvojové zpětné vazby, konstruktivní kritika a skutečná pochvala
- Komunikační triky pro zvládání konfliktních situací a manipulace
Modrý klíč aneb nebát se problémů
- Jak chápat problém a jeho podstatu
- Strategie řešení problémů ve schématu
- Analýzy využívané při řešení problémů a hledání příčin (SWOT, PEST, Ishikawův diagram příčin, Occamova břitva,…)
- Zdravý selský rozum je někdy lepší než všechny analýzy
- Zapojení týmu a týmová práce na řešení problému,techniky generování možností
- Rozhodovací proces a hledání rizik
Zelený klíč aneb stát za firmou
- Firemní kultura - jaká naše firma doopravdy je
- Co to znamená být loajální, psychologický aspekt mezi pracovníkem a zaměstnavatelem
- Postoj manažera, práce s informacemi, prezentace a reprezentace firmy směrem dolu i ven
- Sebemotivace manažera v situacích, kdy se neztotožňuje s rozhodnutími vedení.
- Loajalita není slepá - co podporuje loajalitu zaměstnanců
Lektoři:
Ing. Iva Sehnalová
Ředitelka společnosti Eyrie, členka dozorčí rady Everesta, s. r. o., lektorka, koučka, konzultantka
Od počátku své profesní kariéry se zaměřuje na oblast personálního řízení. Pracovala ve významných českých i zahraničních společnostech zaměřených na vzdělávání dospělých (ÚVPS, Gradua, CEGOS).
Od roku 2005 je spolumajitelkou a manažerkou společnosti Everesta. Několikaletou praxi má jako manažer projektů podpory prodeje pro společnosti ČNTS a BESEDA, dále spolupracovala s významnými výrobními společnostmi v ČR.
Mgr. Ladislav Buček
Po čtyřech letech ve školství a v neziskových organizacích nastoupil v roce 2006 do společnosti Everesta jako obchodník, vedoucí pobočky a lektor. Posléze se podílel na přípravě akreditovaných programů a komplexních nabídek do výběrových řízení.
Přes pozici vedoucího projektového týmu se pan Ladislav Buček vypracoval na výkonného ředitele a jednatele společnosti. Pan Ladislav Buček vede kurzy komunikačních, obchodních a manažerských dovedností i specializované kurzy z oblasti projektového řízení, dotačního managementu, organizace výběrových řízení, numerické gramotnosti a komunikace s handicapovanými osobami.
Datum:
9. - 10. 6. 2017 v Praze (přihlásit se zde)
22. - 23. 9. 2017 v Brně (přihlásit se zde)
Cenové podmínky:
11 000,- (K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši)
Kurz pořádá partnerská společnost Everesta, s.r.o.