Aktuální nabídka

Proklientská orientace firmy a marketing

PROGRAM:

  • proklientský přístup a jeho uplatňování v rámci celé firmy
  • co o sobě chci říci, komu a jak
  • příběh, NE produkt
  • praktické a efektivní nástroje marketing a propagace
  • využití moderních nástrojů a přístupů (on-line svět, networking,…)
  • hodnocení investic do marketingu

SETKÁNÍM VÁS BUDE PROVÁZET: 

Ráma RajnošekRáma Rajnošek

Působí jako Executive Director a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital s.r.o.. Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhod propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní.

Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje. Kromě integrace sociálních sítí do komunikační strategie se zabývá také jejich monitoringem.

Ráma Rajnošek se podílel na projektech pro společnosti jako je UniCredit Bank, Telefónica O2, Nadace Vodafone Česká republika, Janssen-Cilag a další.

 

Jan Novák

Jan Novák, marketýr, majitel agentury Marketeers

Od roku 1994 pracuje v oblasti marketingu a médií. Svou marketingovou kariéru zahájil v PR agentuře, poté pracoval jako ředitel marketingu pro rádia Evropa 2, Frekvence1. Byl ředitel marketingu nadnárodní telekomunikační společnosti Contactel (ČR) a Golden Telecom (Moskva, Ruská federace). Od roku 2005 byl spolumajitelem reklamní agentury JU-TURN, kde působil jako konzultant a šéf klientského servisu. Roku 2012 založil společnost Marketeers CZ, kterou řídí.

MÍSTO KONÁNÍ: PRAHA

DATUM: 22.10.2014

ČAS: 11:00 - 18:00

CENA: 5.200, - KČ

Objednávejte: eshop.everesta.cz

více informací: lucie.lencova@eyrie.cz